S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Recenzia hry Malý trh

31.01.2022

Recenzia hry Malý trh

Majú Vaše deti obdobie peňazí, či obdobie počítania? Toto je recenzia na novinku Malý trh od Djeco z edície Cool School, pri ktorej sa deti zabavia a zároveň zasvätia do tajov nakupovania a hospodárenia s peniazmi.

Táto hra je určená pre deti od 5 rokov, no zvládne ju aj mladšie dieťa. Jurkovi čerstvému 4 ročákovi ju priniesol Ježiško. Testovali sme ju samozrejme aj so starším 7 ročným bratom.
Stolová hra s edukačným podtónom naučí dieťa spočítať a odčítať do 6 s provizórnymi peniazmi. Na začiatku hry dostane každý hráč 15 eur , s ktorými musí hospodáriť počas trvania hry a zároveň musí zaplniť celý svoj nákupný zoznam. V balení sú aj karty vďaka ktorým hráč získa peniaze z banky, zľavový kupón (použiteľný pri nákupe), bezplatný lístok na niektorú aktivitu, alebo pre ktoré musí vynechať ťah či stratí nákupnú tašku.
Hru vyhráva hráč, ktorý nakúpi všetky položky zo zoznamu alebo ak súperi zbankrotujú, tzn. nemajú už čím zaplatiť. Deti sa určite potešia možnosti spätného odkúpenia položky a získania peňazí z banky naspäť, takže sa nemusia obávať rýchleho míňania prostriedkov.
Hru hodnotím veľmi pozitívne nakoľko je vidieť, ktoré dieťa ako reaguje na míňanie prostriedkov, naučí sa spočítať a odčítať sumy, vydávať rozdiel z vyššej sumy bankovky. Ukázalo sa strategické zmýšľanie každého dieťaťa a viem, aké úlohy je ďalej potrebné ešte so štvorročným ďalej precvičovať. Preto ak máte doma škôlkara, kvalitne strávený čas hrou bude pre neho ideálnym darčekom.

ODEwZmI2Y